2013. október 12., szombat

22.rész ~Pinky


. : Jamie : .

Mikor beértünk a klubba fülledt, cigaretta és alkoholtól volt nehéz a levegő. Mindenhol emberek táncoltak a klub szélén pedig volt egy hatalmas bár. Nem akartunk Carmennel inni így csak kólát kértünk de nem sokkal később meg is találtak minket a srácok.  A pultos srác Carmennél kezdett el bepróbálkozni miközben a táncoló tömeg felé kezdtek el minket terelni, ugyan is hozzám pedig egy elég magas fekete hajú fiú csapódott. Kicsit fura volt mert hirtelen tűnt föl  a srác és egyáltalán egy szót se beszéltünk. Kedves mosollyal hajolt közelebb hozzám majd próbálta túlordítani a zenét.
- Jc vagyok! És te?
- Jamie!
- Nagy baj lenne ha egy táncra elrabolnálak? - hajolt kicsit hátrébb majd és rám kacsintott mire én elnevettem magamat majd kicsit beljebb léptem a tömegbe, és kezdtem el a dübörgő basszusra táncolni.
Vihogva értünk a hotelbe vissza Carmennel egymásba karolva mentünk a lift felé. A liftbe levettem már a vörös magassarkúmat és a kezembe fogtam miközben még mindig nagyban hangosan cseverészve nevetgéltünk míg vártuk hogy fölérjünk az emeltünkre. Egyfolytában vihogtuk csak azt nem tudtuk hogy még is min, de valami igazán vicces volt akkor is mert alig bírtuk abba hagyni. Nevetne nyomtam le a kilincset és léptem be a szobába és dobtam le a magassarkúmat. Kuncogva léptem beljebb és tettem le a táskámat miután a fülbevalómat kezdtem el kiszedni a fülemből.
- Még is merre voltatok ennyi ideig? - szólalt meg mögöttünk egy mély hang mire mind a ketten halálra rémülve ugrottunk föl és pördültünk meg a tengelyünk körül. Rob és az összes srác a szobánkba volt és mind minket néztek, és Calum, Mikey és Rob kevésbé szórakozottan.
- Mindenki tudja hol voltunk, és nem is vettük igazán észre hogy mennyi ideig vagyunk odakint, miért most hány óra van? - kerestem ki a táskámból a telefonomat mikor megláttam az időt kicsit elszörnyedtem hajnali kettő ahhoz képest hogy Carmennel megbeszéltük hogy éjfélre itthon leszünk, vagy max. fél egyre, hát nem jött össze...- Elszaladt az idő, de nem ittunk semmit sem ami alkoholos lett volna sőt, ha jól emlékszem egy kólát ittunk.
- És az hogy hívtalak? - nézett rám morcosan Calum.
- Nem hallottam sajnálom.. De még te mondtad hogy nagylányok vagyunk nyugodtan elmehetünk, igaz nem kellett volna ilyen későn visszajönni de nyugi nem volt semmi sem.
- Csak aggódtunk. - választ Mikey
- Elhisszük, de most ha nem haragudnátok lefürdenénk és aludnánk, mert nektek holnap ha jól tudom még nektek holnap koncertetek is lesz. - jelzett Carmen hogy ideje lenne a srácoknak lelépni és nem itt nézni ránk morcosan.
- Akkor is máskor vedd föl a telefonodat. - állt meg előttem Calum majd magához ölelt és tudtam hogy egyáltalán nem haragudott. Belefúrtam a fejemet a nyakába és kicsit közelebb húzódtam hozzá.
- Fölfogom venni legközelebb ígérem. - motyogtam a fülébe és kicsit messzebb léptem tőle.
- Amúgy meg.. nagyon csinos vagy ne is láttalak mielőtt elmentetek csak a vacsinál. De fú máskor nem engedlek el bulizni így mert még  a végén a srácok tapadnak rád és nem tudom leszedni rólad őket. - hajolt közelebb majd megcsókolt átkaroltam a nyakát míg ő még mindig a derekamon pihentette a kezét. De ekkor Carmen megköszörülte a torkát.
- Mikey sikerült végre kitessékelnem nekem se volt egyszerű de ti gerlicéim vagy folytassátok kint a folyosón vagy Calum tűnés most ki ha már a többi srácot is kiküldtük mert fürödni akarunk. - nyitotta ki az ajtót majd megfogta Calum vállát aki még nyomott egy utolsó csókot a számra majd kiment az ajtón.

Reggel nagyot nyújtózva ültem föl az ágyba és másztam ki óvatosan nehogy fölkeltsem a még alvó barátnőmet, fölvettem egy szürke kötött pulóvert és kisétáltam az erkélyre. A Nap már fönt volt egész London már javába nyüzsgött, emberek beszélgetésének zajától és az autók motorjától néha az autók dudájától volt hangos az utca. A levegő hűvös volt de nem annyira hogy nagyon föl kellene öltözni éppen csak még nem rég keltem föl és így még hűvösnek éreztem a levegőt az ágyhoz képest. Halkan elkezdett bent a telefonom zizegni a párnám alatt gyorsan besiettem hogy nehogy fölkeltse Car-ot a telefon és kimentem az erkélyre. Calum írt SMS-t. "Gyere ki!" Mosolyogva fordította el a zárt és nyitottam ki az ajtót.
- Hát te pizsiben még? - mosolyodott el mikor meglátott.
- Igen attól függetlenül hogy délután kettő van. De te neked is aba kéne lenned hisz csak este lesz koncert. - öleltem meg miután végig néztem rajta, egy szürke melegítő és egy fehér póló volt rajta.
- Igen, de előtte volt még egy próbánk és nem volt kedvem nagyon felöltözni így maradt ez. - ölelte magához szorosan. - Nem megyünk le valami kajáért és kiülünk a medencemellé ?- dobta föl az ötletet mibe én azonnal beleegyeztem.
- Mehetünk de fölveszek egy másik gatyát és mehetünk is. - húztam beljebb és behajtottam az ajtót majd kinyitotta a szekrényt és kivettem egy fekete melegítőt aminek az alja szűkebb volt ettől egy kicsit ülepesebb lett az egész. Gyorsan átvettem és már indulhattunk is. Lent Calummal telepakoltunk egy óriási tált tele kajával mindenféle péksüteménnyel felvágottal vajjal, amit lent találtunk azt mindet rápakoltuk. Majd kiültünk a medence mellé a kis székekre az egyik asztalhoz majd nekiláttunk a "regebédünkhöz".
- Régen voltunk már amúgy így együtt kettesben.
- Mostanság nem volt még ilyen lehetőségünk.- kortyoltam bele a teámba.
- Akkor mi lenne ha mai napot amíg nem lesz koncert együtt töltenénk a napot? Elmennénk sétálni csak hogy együtt legyünk. - kulcsolta össze az ujjainkat mire nekem mosoly kúszott az arcomra.
- Ez egy nagyon jó ötlet. - hajoltam közelebb hozzá hogy megcsókoljam.

Az egész délutánunkat együtt töltöttünk Calum mindenfelé elvitt amit csak lehetett megmutatott miközben hatalmasak nevettünk és bohóckodtunk. Szerencse hogy hoztam magammal a drágaságomat, a fényképezőgépemet amivel mindenhol csináltunk egy képet illetve valami kis videót kettőnkről. Egy baj volt hogy a délután is nagyon hamar elment fél hatkor vissza kellett indulnunk a szállásra.
- Nem megyünk el a koncertre? - néztem Carmenre miközben az ágyon henyéltünk.
- De ma elmehetnénk unatkozom itt és kíváncsi vagyok hogy mit produkálnak. - ült föl az ágyra majd mind a ketten ugyan akkor álltunk föl és ugrottunk le az ágyról és indultunk el a szekrény felé. Én kivettem egy egy krémszínű kötött felsőt illetve egy fekete nadrágot majd egy fekete bokacsizmát és fotóstáskámat a vállamra akasztottam és vártam hogy Carm is elkészüljön. Majd elindultunk a srácok után akik már egy ideje a koncert helyszínén voltak és próbáltak illetve hangoltak. Az aréna előtt hatalmas tömeg állt, tele lányok akik kisebb nagyobb táblákkal álltak a kígyózó sorokba az aréna bejárata előtt ami kordonnal volt még elzárva. Sikeresen hátul bejutottunk és a rajongók se vettek minket észre.
- Hát ti? - nézett ránk Luke mikor beléptünk az öltözőjükbe.
- Jöttünk megnézni titeket. - ültem le az egyik székbe ami a tükör előtt volt majd körbe néztem. - Calum?
- Ashtonnal mentek el valamerre de mindjárt jönnek.- ült le mellém a másik székbe majd megigazította még egyszer a haját és rám mosolygott. Ekkor belépett Calum és Ashton nagyban nevettek miközben maguk fölé tartották Ashton telefonját.
- Jamie! - kiabálta Calum majd Ashton intett egyet a kamerába és letette a telefonját. - Remélem még pont benne volt a Keek-be hogy elordítom magamat.- nevetett zavartan majd odalépett hozzám és nyomott egy puszit a homlokomra.- Hogy-hogy itt vagytok? - fölálltam a székből majd ő visszaült és az ölébe húzott.
- Eljöttünk megnézni titeket.
- És ebben mi van? - mutatott a táskámra és kicsit megpiszkálta.
- Benne van a fényképezőm. - nyitottam ki a csatos táskát ahol az én kis drága Cannon-om volt.
- Srácok! Színpadra! - nyitott be az egyik STÁB feliratú pólós srác majd becsukta az ajtót.
- Szurkolj. - hajolt közelebb mikor a színpad előtt álltunk és a nyakába volt már a gitárja amitől még vonzóbb lett. A szeme csillogtak az izgatottságtól és levakarhatatlan vigyor volt az arcán. Majd közelebb hajolt és megcsókolt átkaroltam a nyakát és beletúrtam a tarkójánál lévő rövid ébenfekete hajba.
- Gyere hősszerelmes színpadra.- nevetett Luke majd elkapta barátja karját és elrántotta mellőlem.
A koncert már az elejétől kezdve hatalmas volt elég volt csak fölmenniük a színpadra a tömeg megőrült több ezer lány kezdett el egyszerre sikoltozni és kezdtek el fotózni. Én is elővettem a gépemet hogy hátha sikerül valami jó kis képet csinálnom a srácokról. jól tettem hogy hoztam magammal képet mert Mikey-ról s és Calumról is sikerült egy tiszta rocker képet készítenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése