2013. december 15., vasárnap

23. rész - Regii

Carmen:
A buli utáni napon a fiúknak koncertjük volt, és Jamie-vel elhatároztuk, hogy meglepjük őket azzal, hogy megnézzük a fellépésüket. Hihetetlen volt, nagyon profin csinálták. A koncert után még elmentünk vacsorázni, így elég későn értünk vissza a hotelbe. Másnap reggel nyúzottan keltem fel az ágyból. Körbenéztem, de Jamie sehol sem volt. 
Gyorsan elkészültem, majd a fiúk szobája felé vettem az irányt. Mikey kócosan, reggeli borostával az arcán nyitott ajtón, s mikor megláttam egy pillanatra megállt a szívverésem. Hebegtem egy "jó reggelt-et" majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Ujjaimmal beletúrtam sötét hajába, az ő keze pedig a pólóm alatt a derekamat simogatta. Kissé elhúzódtam tőle, fejemet a nyakába fúrtam, míg ő a vállamat puszilgatta.
- Hol vannak a többiek? - motyogtam.
- Miért érdekel? - kérdezett vissza, miközben kissé letolta a felsőm ujját, hogy jobban hozzáférhessen a vállamhoz. Szorosabban fogta a derekamat, és teljesen behúzott a szobába, majd becsukta magunk mögött az ajtót úgy, hogy közben nem engedett el.
- Ash és Luke elmentek vásárolni, Calum pedig Jamie-vel van valahol, szóval egyedül vagyunk - nézett a szemembe és pimaszul rám mosolygott. A torkomban dobogó szívvel húztam közelebb magamhoz és közelebb hajolva hozzá lassan megcsókoltam. Remegő kezekkel fogtam meg a pólója alját majd óvatosan kibújtattam belőle. Ő megsimogatta az arcomat, szemével fürkészően nézte az enyémet, majd egy apró mosollyal megfogta a kezemet és az ágyhoz vezetett. Gyengéden ledöntött, majd fölém hajolt és a nyakamat kezdte csókolgatni. Közben elkezdte kigombolni az aznap felvett kockás ingemet, majd lehúzta rólam. Lábaimmal átkulcsoltam a derekát, s míg ő a felsőtestemet simogatta, elmélyülten csókolóztunk. 
Egy kis idő múlva az övcsatjához nyúltam, majd kikapcsoltam azt, ezután a lábammal nehézkesen lehúztam a farmerét. Michael belenyögött a csókunkba, mire elmosolyodtam. 
Beleharapott az ajkamba, majd oldalra fordított és magunkra húzta a takarót. A mellkasára döntöttem a fejem, hallgattam gyors, zakatoló szívdobogását, miközben légzésemet igyekeztem lassítani. Nyomott egy puszit a fejem búbjára, majd úgy helyezkedett, hogy szemünk egy szintbe kerüljön. Néhány másodpercig elvesztünk egymás tekintetében.
- Szeretlek, Carmen -  suttogta alig hallhatóan, én pedig, mikor meghallottam azt a szót a fellegekben éreztem magam a boldogságtól. 
- Én is szeretlek, Michael - mosolyodtam el, majd ismét megcsókoltam.
***
Később Mikeynak is el kellett mennie valami ügyet intézni, így Jamie-vel töltöttem a délutánt. Elhatároztuk, hogy elmegyünk egyet vásárolgatni, csajos délutánt tartunk. Miután vettünk egy pár cuccot, beültünk egy kávézóba. A reggeli események miatt egész nap kicsattantam az örömtől és ez barátnőmnek is feltűnt.
- Mi van ma veled? - kérdezte mosolyogva, miután már harmadszor szólt rám, amiért elbambultam a tejeskávémon lévő tejszínhabra. 
- Semmi, semmi - tűrtem a fülem mögé a hajam, de mosolyomat nem tudtam visszafojtani. 
- Na, jó most azonnal elmeséled mi történt közted és Mike között reggel, különben a tejszínhab az arcodon fog kikötni - hajolt közelebb nevetve. 
Éreztem, hogy vörösödni kezdek.
- Igazából semmi... - kezdtem - Na, jó valami azért mégis és... Azt mondta, hogy szeretet.
Jamie-vel egy ideig néztük egymást, majd szinte egyszerre tört ki belőlünk egy igazi tinilányos visongás, ami miatt a kávézó többi vendége rosszallóan nézett ránk.
- Oké, szerintem menjünk, mielőtt kitiltanak minket innen - állt fel Jamie, én pedig követtem.
Az utcán éreztem, hogy rezeg a telefonom, ezért gyorsan előkaptam a zsebemből.
- Mikey írt, hogy visszaértek a hotelba - mondtam Jamie-nek, ő pedig máris leintett egy taxit.
A mi szintünkre érve láttuk, hogy a srácok a közös nappaliban várnak minket. Calum azonnal felpattant és Jamie felé indult, én pedig odaléptem az én... szőke srácomhoz...
- Hát te meg mit csináltál a hajaddal? - karoltam bele Mikey-ba.
- Nem árt egy kis újítás néha - mosolyodott el.
- Bolond vagy - nevettem fel.
- Igen, de a tiéd.
- Pedig én szerettem a sötét hajadat - biggyesztettem le a számat játékosan. 
- Azért bízom benne, hogy kárpótolni tudlak emiatt a veszteségért - nyomott egy puszit a homlokomra. 
- Szerintem nem ez lesz a legmerészebb hajszín, amit látunk majd tőle - mondta Ash és elhaladva Mikey mellett megborzolta immár szőke tincseit.
- Hát való igaz nem a hajadért szeretünk - bújtam hozzá, ő pedig felnevetett. 


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó *.*.......Hol marad a kövi rész? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem hogy az elkövetkezendő időkben lesz új rész.. Egyikőnk se ír már úgy nagyon ... Sajnálom :/

      Törlés