2013. szeptember 30., hétfő

21. rész - Regii


Carmen:
- Hát ez nagyon vicces volt - nevettem el magam, miután a fiúk kimentek a szobánkból. Jamie mosolyogva bólintott, majd bement a fürdőbe megcsinálni a sminkjét és a haját.
Én átkutattam a bőröndömet és a borongós, kissé hideg időjárást tekintve felvettem egy sima farmert, egy vastag, mintás kapucnis pulcsit és egy tornacipőt. A hajamat egyszerű copfba kötöttem és miután feltettem egy kevés szempillaspirált, az ágyon ülve vártam Jamie-t, aki nemsokára végzett is a készülődéssel, így a szoba ajtaját bezárva lementünk a hallba, ahol a fiúk már vártak minket.Kézen fogtam Mike-ot és a többiekkel együtt kiléptünk az épületből.
- Nem hozattuk a kocsit, ha nem baj, mert gondoltuk sétálva jobb lesz - mondta Ashton előttünk lépkedve.
Mikey összébb húzta magán a dzsekijét.
- Hát igen, eléggé rossz ötlet volt - mondta.
- Igaz, hogy Angliában hűvösebbek a nyarak, mint általában de azért annyira nincs hideg - szökdécselt Luke, valószínűleg azért, hogy némiképp felmelegedjen.
- Nem ülünk be valahova meginni egy forrócsokit vagy ilyesmi? - kérdezte Jamie, én pedig vadul bólogattam. A fiúk először nem akartak belemenni, végül is várost nézni mentünk, de aztán elismerték, hogy egy kis felmelegedést adó forrócsoki után nagyobb erővel vetjük bele magunkat a sétába.
Beültünk a legközelebbi kávézóba s miután mindenki rendelt, beszélgetni kezdtünk.
- Szóval, akkor Rob itt marad? - kérdezte Luke Jamie-től, miután a pincérnő letette elé a forrócsokiját.
- Egy kis ideig, míg apa megnyugszik biztosan - bólintott a barátnőm, és belekortyolt a tejeskávéjába.
Egy ideig csendben kortyolgattuk az italainkat, majd arra terelődött a szó köztünk Jamie-vel, hogy az esti koncert alatt, míg a fiúk fellépnek mit fogunk csinálni.
- Hallottam egy jó kis szórakozóhelyről, itt van a belvárosban, nem messze a hoteltől. Elmehetnénk este kicsit kiengedni a gőzt - mondta Jamie.
Mike megköszörülte a torkát.
- Mi is itt vagyunk ám - nézett fel - És nem szeretnénk, ha egyedül mászkálnátok késő este a városban. 
- Jobb szeretnéd, ha a hotelszobába lennénk bezárva, míg ti egy jót buliztok? - kérdeztem.
- Dolgozunk és... Igen, bulizunk. De két csajnak akkor sem jó dolog egyedül elmenni. Itt leszünk még egy darabig, majd mikor mind ráérünk, elmegyünk együtt. Ma pedig gyertek el a koncertre.
- És mégis mit csináljunk ott? Várjunk a színpad mögött?
- Ööö... Igen? - vigyorgott Mikey.
Fájdalmas arccal meredtem rá, majd pedig a többiekre. 
- Ugyan már, miért ne mehetnének el egy kicsit? Nagylányok - mondta Calum.
- Most, hogy ezt így jól megbeszéltétek nélkülünk - szólt közbe Jamie -, akkor talán indulhatnánk városnézésre, nem?
***
Este nyolckor fáradtan dőltünk le a szobánk ágyaira. Egész nap a várost jártuk, megnéztünk minden nevezetességet, még hajózni is elmentünk a hideg ellenére. 
Alig értünk vissza a hotelba, a fiúk máris elmentek a fellépésre, mi pedig Jamie-vel nekiálltunk készülődni a buliba. Természetesen Michael a lelkemre kötötte, ha ne adj' isten baj van, azonnal hívjam fel, a telefonja a zsebében lesz, akár koncert közben is képes leszaladni a színpadról. Megnyugtattam, hogy erre semmi szükség nem lesz, majd kikísértem a kocsihoz.
Alig egy óra múlva készen is voltunk. Felvettem egy fekete csipkés miniszoknyát, vastag fekete harisnyával, fekete bakanccsal és egy csillámos felsővel. A sminkemet kissé erősebbre festettem a szokásosnál, a hajamat pedig kivasaltam.
Felkaptam egy dzsekit, majd miután bezártuk a szobát, és leadtuk a kulcsot, Jamie-vel egymásba karolva indultunk el a hideg, londoni éjszakába.
Barátnőmnek igaza volt, alig néhány háztömbnyire volt a szórakozóhely a szállodától. Már messziről hallatszott a bent dübörgő zene. Egymásra mosolyogtunk, majd beléptünk a bejáraton.
Jamie a kabátom ujjánál fogva tartott, máskülönben a tömeg elsodort volna bennünket. A zene olyan hangos volt, hogy minden beleremegett, és olyan sokan voltak, hogy alig lehetett megmozdulni.
- És most? - kérdeztem kiabálva barátnőmtől, ő pedig intett, hogy kövessem. A megőrzőnél leadtuk a kabátunkat, majd elmentünk inni valamit. Megbeszéltük, hogy nem iszunk alkoholt, így csak egy-egy kólát rendeltünk. A bárpultnál ülve megittuk az italunkat. 
Éreztem, hogy valaki engem bámul. Oldalra néztem, és észrevettem, hogy a pultos fiú az ajkát beharapva néz engem. Gyorsan elkaptam a tekintetem, de éreztem, hogy ő továbbra is felém néz. Oldalba böktem Jamie-t, hogy üljünk máshova, de a srác már előttem volt.
- Adhatok még valamit? - hajolt közelebb, hogy jobban halljam, amit mond.
Megráztam a fejem.
- Hogy hívnak, szépségem? - kérdezte tőlem.
- Carmen - kiabáltam túl a zenét, majd megragadtam Jamie karját és odébb húztam.
- Most miért jövünk el? - kérdezte tőlem - Tök cuki a srác.
- Túl nyomulós, különben sem flörtölgetni jöttem - válaszoltam. Jamie grimaszolt egyet, majd a táncparkett felé mutatott, jelezve hogy menjünk táncolni.
Nem igazán szeretek mások előtt táncolni, valahogy nem tudok eléggé feloldódni. De aztán egy kis idő múlva már magabiztosabb voltam.
Egyszer csak éreztem, hogy egy kéz simul a derekamra. Hátrafordultam és megpillantottam a pultos srácot. Visszafordultam, és azt láttam, hogy Jamie-vel pedig egy másik fiú táncol. 
Kissé kellemetlenül éreztem magam, de aztán úgy gondoltam, egy tánc nem a világ, így mosolyogva fordultam a fiú felé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése