2013. augusztus 20., kedd

20. rész ~Pinkypop


Rettegve nyitottam ki a szoba ajtaját, miközben egy halvány mosolyt erőltettem az arcomra és vártam hogy vajon Rob milyen arcot vág. Ott állt az ajtóba összefonva a karjait a melle alatt miközben a sporttáskáját beljebb rúgta az ajtón egészen az ajtó küszöbre.
- Ő.. szia Rob. - rebegtettem a szempilláimat sűrűn mire ő még mindig morcosan nézett rám majd beljebb lépve a szobába átvetette a karját a vállamon és az oldalához szorított.
- Remélem húgi rendes fiúk miatt szöktetek el otthonról és érdemes lesz itt lennem. Gyere ide Carmen te is! - intett a másik barátnőmnek aki fölpattant az ágyról és odajött mennénk, Rob pedig hasonlóan mint engem jó szorosan magához szorított. - Azért reméltem hogy tudtok olyan fifikásak lenni hogy megszökjetek otthonról. Én is szöktem már meg, csak én egy lány miatt. - engedett el minket majd beljebb rúgta a táskáját.
- Komolyan ? - nézett rám és rá Carmen nagy szemekkel mire én elnevettem magamat.
- Ja szerelmes volt Tyra Banks-be és amikor egyszer Párizsba volt akkor elment és kért tőle autogrammot de az őrök elkergették majd miután megtudta hogy Tyra Németországba megy Rob úgy döntött hogy ő majd elutazik Berlinbe. Csak egy gond volt hogy Rob Berlinbe ment ami szintén Németországba van csak hogy Tyra Münchenbe volt. - nevettük el magunkat a végére és elvetődtem az ágyon.
- Jól van na voltam vagy 12. - nevetett Rob is majd leült az ágy szélébe és lenézett az egyik tálcára ami az éjjeli szekrényen volt mellette. - Na de nektek honnan van ilyen finomságotok?
- Hát ezt a fiúk hozták. - térdeltem fel.
- Na de most már igazán kíváncsi vagyok azokra a srácokra. Nem akarjátok áthívni őket? - nézett szét kettőnk között és a kezembe nyomta a telefonomat.
- Szóval Rob ő itt Calum, Ashton, Michaell és Luke. Srácok ő itt a bátyám Robert de csak Rob. - mutattam be egymásnak őket.
- Na és melyik két fiú miatt szökött meg otthonról a kér leány? - nézett végig szigorúan a fiúkon akiket fülüket farkukat behúzva álltak Roberttel szemben és vártak. Ha nem ismertem volna Robot én is megijedtem volna szigorúságától de tudtam hogy ez csak az álca meg belül szét veti a kíváncsiság illetve nagyon is jól szórakozik. Először Calum lépett elő miután kifújta a bent tartott levegőjét majd nem sokkal később Mikey is kilépett mellé és együtt néztek a bátyámra.
- Főleg mi kettőnk miatt szöktek el a lányok és szeretnénk elnézést kérni amiért el lettél rángatva ide Londonba. És szeretnénk hogy tud hogy nem akartunk nagy bajt okozni. - darálta Calum mire Mikey mellé bólogatott. Szegények nagyon kínosan érezték magukat. Rob még mindig rideg tekintettel nézte a két srácot akik majd összeroppantak annyira izgultak hogy vajon most mi lesz velük, én pedig már nem bírtam vigyorgás nélkül így megkönnyítve a két srác dolgát föl álltam és odaléptem Calum mellé és átkaroltam a derekát.
- Rob ne nyúzd már őket, nézd meg tökre meg vannak rettenve. - nevettem el magamat és nyomtam egy puszit Calum arcára. Aki engedett egy picit merev tartásán mikor Rob végre elmosolyodott.
- De aztán vigyázni a csajokra fiúk oké? - ők mint a kis angyalok bólogattak. Majd föl állt és megveregette a srácok vállát. - Na jó én lemegyek és elintézem a szobát hogy adjanak nekem egyet és ezennel el is hagyom a terepet. - kapta föl a vállára a sporttáskáját és nyomott egy puszit az én fejemre majd Carmenéra is és kiment az ajtón.
- Nagyon beszartam a bátyád miatt. - fújta ki a levegőt Calum majd vigyorogva rám nézett.
- Mindig ilyen szereti ezt csinálni az emberekkel meg szereti megnézni az emberek reakcióját ha így viselkedik.- öleltem át a nyakát és magamhoz öleltem. - Na jó mi lenne ha mondjuk hagynátok hogy átvegyük a pizsinket mondjuk és akkor elmennénk a városba egy kicsit körbe nézni na ? - húzódtam el majd körbe néztem a társaságon akik helyeslően bólintottak.
- Nem maradhatok? - rebegtette a pilláját Cal
- Aha, persze, nem . - vigyorogtam rá majd megcsókoltam és kitoltam az ajtón Mikey-val együtt. Mi pedig nekikezdtünk a reggeli öltözködésnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése